Diskuse

Obrana Šefrova

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stejně jako ostatní diskutující jsem nepochopil, co se koho dotklo 8-o. Myslím, že jste nikoho neznevážila. Spíš jste všem připomněla začátky na silnici - dnes už je vyprávíme jako více, či méně vtipné historky, ale tenkrát... jo, to jsme byli zpocení i na patách ;-D. I já měl za učitele policajta a dodnes na něj v dobrém vzpomínám. A Vy se, mladá dámo, nenechte odradit a JEZDĚTE !!! Tatínka ušetřete, zvolte spíš nějakého trpělivého kámoše. A když ani to nepomůže, smiřte se s tím, že někdo se s volantem a pedály prostě neskamarádí.

1 0
možnosti

Já bych řekl, že je třeba mít jen správně nastavený podvozek a diferenciály:

http://www.youtube.com/watch?v=ewxrNSOKFow 

Vidíme, že stačí v autoškole dávat pozor a mít to v pažích...

1 0
možnosti

..jsem zmaten a nerozumím......co se koho dotklo v tom předchozím článku.....?????

3 0
možnosti

Nepochopil jsem co se komu vlastně nelíbí? 8-o Jen úplný pitomec by nepoznal v tom článku zcela jasnou nadsázku a humor :-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 739x
Teď už "odmaturantka", co si uskutečnila svůj sen a studuje žurnalistiku.

P.S. Nemám ráda konvence, zato miluji hokej.

Seznam rubrik