Diskuse

Au aneb Když existence bolí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Až budeš mít maturitu za sebou, neboj, depka přejde :)

0 0
možnosti
Foto

Milá Martinko, jak se Ti podařilo napsat tak hezký článek? Neznám Tě, ale myslím si, že to chtělo hodně odvahy a práce ...Myslím, že z toho je jasné, že uvnitř sebe máš všechny prostředky, aby tvůj život byl takový, jaký si přeješ žít. Když dovolíš, položím Ti teď trochu zvláštní otázku? Mohu?......  Zkus si třeba představit, že dnes odpoledne budeš dělat vše co tak obvykle v pátek děláváš. A až půjdeš spát, stane se zázrak a tvůj život bude jako mávnutím kouzelného proutku přesně takový, jaký ho chceš ve svých myšlenkách mít. Ale stane se to v noci. Když spíš. Podle čeho poznáš, že se ten zázrak stal? Kdo si toho všimne jako první? Co bude jinak? Co budeš dělat jiného?.....:-)

0 0
možnosti
Foto

V takovém případě budu život držet pevně ve svých rukou. Budu se bez větších pochyb věnovat svým zálibám a věcem, které mě baví, aniž bych se nechala ovlivňovat ostatními. Budu vlastním pomyslným kormidelníkem svého života. A budu jasně vědět za čím a kam pluji. Najednou to všechno bude mít smysl a význam... A asi to nejdřív poznají mí blízcí, protože zmizí ta věčná nejistota a nerozhodnost. Konečně budu mít sílu a vůli vyslovit všechna svoje přání nahlas. A nejen to, budu si je i bez ohledu na názory ostatních plnit...

Hlavně nebudu už plýtvat časem nad těmi existenčními myšlenkami. Budu si připadat člověkem na svém místě, že moje bytí je užitečné, a to nejen pro mě. Přestanu soustředit veškerou svou energii jen na lidi kolem mne; hodím za hlavu všechny ty úzkosti o tom, kdo si o mě může myslet co špatného. Jsem to přece já a jsem sebevědomá, nezávislá a vnitřně silná... Nepotřebuju se všem za každou cenu zavděčit.

Asi takhle nějak by to vypadalo, kdybych se probudila a stal by se zázrak. :-)

2 0
možnosti
EA

E89v91a 64A31d85a70m46o65v82a

17. 5. 2013 16:30

Prací, jak jinak.:-) Lenost mě napadla jako první. Gratuluji, není to smrtelné.

0 0
možnosti